W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Książka

Pobierz BibTeX

Tytuł

Społeczeństwo, gospodarka, siły zbrojne : wyzwania dla zarządzania i dowodzenia w dobie współczesnych zagrożeń. Tom II

Redaktorzy

[ 1 ] Instytut Zarządzania, Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2018

Typ książki

redakcja monografii naukowej

Język publikacji

polski

Miejsce

Warszawa, Polska

Wydawca

Wydawnictwo Akademii Sztuki Wojennej

Wydawca z listy Ministerstwa

Akademia Sztuki Wojennej

Data opublikowania

2018

Liczba stron

176

ISBN

978-83-7523-610-1

Słowa kluczowe
PL
  • Bezpieczeństwo narodowe
  • Przemysł zbrojeniowy
  • System obronny państwa
  • Wojska obrony terytorialnej
  • Zarządzanie
  • Polska
Egzemplarz obowiązkowy

tak

Rozdziały
Potencjał polskich sił zbrojnych a potencjał zagrożeń militarnych w opinii oficerów Sił Zbrojnych RP: wyniki badania pilotażowego (s. 13-30)
Elastyczność struktur organizacyjnych Sztabu Generalnego Wojska Polskiego w latach 2006–2016 (s. 31-49)
Potencjał kompetencji indywidualnych w siłach zbrojnych : raport z badań pilotażowych (s. 50-63)
Wojska obrony terytorialnej jako nowy komponent SZ RP kształtujący bezpieczeństwo i obronność państwa (s. 64-71)
Niszczenie energią elektromagnetyczną na współczesnym polu walki (s. 78-96)
Spółki o szczególnym znaczeniu gospodarczo-obronnym – istota, rodzaje i znaczenie dla obronności (s. 99-112)
Przywództwo jako determinanta sprawnego funkcjonowania zespołów w środowisku wojskowym (s. 127-149)
Społeczne uwarunkowania zachowań patologicznych funkcjonariuszy policji : raport z badań (s. 150-160)
Autorskie prawa majątkowe dla instytucji

Akademia Sztuki Wojennej

Typ licencji

inne

Całkowita wartość punktowa monografii

80

Całkowita wartość punktowa monografii (nauki humanistyczne, społeczne i teologiczne)

120

Całkowita wartość punktowa redakcji

20

Całkowita wartość punktowa redakcji (nauki humanistyczne, społeczne i teologiczne)

40