Atrakcyjność Wojska Polskiego jako pracodawcy. Znaczenie employer brandingu w kreowaniu marki pracodawcy
[ 1 ] Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik
2024
monografia naukowa
polski
PL Monografia poświęcona jest zagadnieniu atrakcyjności Wojska Polskiego jako pracodawcy – instytucji publicznej, której stan bezpieczeństwa kadrowego ma szczególne znaczenie dla społeczeństwa i państwa. Głównym celem prowadzonych badań, których wyniki zawarto w pracy, była identyfikacja czynników atrakcyjności Wojska Polskiego jako pracodawcy. Celem ukazania złożoności i wieloaspektowości zagadnienia atrakcyjności pracodawcy, w publikacji rozważaniom poddano zagadnienie wizerunku i brandingu, co pozwoliło na płynne przejście do koncepcji employer brandingu instytucji publicznej oraz przedstawienia etapów i rodzajów employer brandingu instytucji publicznej. Ukazanie rozwoju koncepcji i wskazanie na związek employer brandingu z atrakcyjnością organizacji jako pracodawcy, pozwoliło na płynne przejście do zobrazowania złożoności badań nad atrakcyjnością pracodawców, w tym czynnikami atrakcyjności i metodami pomiaru tej zmiennej (wykorzystywanymi w badaniach skalami). W efekcie podjętych badań teoretycznych w publikacji przedstawiono modelowe ujęcie czynników i wymiarów trakcyjności wojska jako pracodawcy, stanowiące rozszerzenie modelu employer brandingu instytucji, który w efekcie przeprowadzonych badań empirycznych zweryfikowano i udoskonalono.
Warszawa, Polska
Akademia Sztuki Wojennej
2024
498
978-83-8263-560-7
- Budowanie wizerunku pracodawcy
- Polska
- Pracodawcy
- Wojsko
tak
Publikacja wydana ze środków finansowych przeznaczonych na utrzymanie i rozwój potencjału badawczego Akademii Sztuki Wojennej, przyznanych przez Ministra Obrony Narodowej. Publikacja jest rozpowszechniana zgodnie z licencją Creative Commons – Uznanie Autorstwa (CC BY 4.0) pod warunkiem, że oryginalna praca jest prawidłowo cytowana.
Akademia Sztuki Wojennej
CC BY (uznanie autorstwa)
publiczny
80
120