W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Książka

Pobierz plik Pobierz BibTeX

Tytuł

Atrakcyjność Wojska Polskiego jako pracodawcy. Znaczenie employer brandingu w kreowaniu marki pracodawcy

Autorzy

[ 1 ] Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2024

Typ książki

monografia naukowa

Język publikacji

polski

Streszczenie

PL Monografia poświęcona jest zagadnieniu atrakcyjności Wojska Polskiego jako pracodawcy – instytucji publicznej, której stan bezpieczeństwa kadrowego ma szczególne znaczenie dla społeczeństwa i państwa. Głównym celem prowadzonych badań, których wyniki zawarto w pracy, była identyfikacja czynników atrakcyjności Wojska Polskiego jako pracodawcy. Celem ukazania złożoności i wieloaspektowości zagadnienia atrakcyjności pracodawcy, w publikacji rozważaniom poddano zagadnienie wizerunku i brandingu, co pozwoliło na płynne przejście do koncepcji employer brandingu instytucji publicznej oraz przedstawienia etapów i rodzajów employer brandingu instytucji publicznej. Ukazanie rozwoju koncepcji i wskazanie na związek employer brandingu z atrakcyjnością organizacji jako pracodawcy, pozwoliło na płynne przejście do zobrazowania złożoności badań nad atrakcyjnością pracodawców, w tym czynnikami atrakcyjności i metodami pomiaru tej zmiennej (wykorzystywanymi w badaniach skalami). W efekcie podjętych badań teoretycznych w publikacji przedstawiono modelowe ujęcie czynników i wymiarów trakcyjności wojska jako pracodawcy, stanowiące rozszerzenie modelu employer brandingu instytucji, który w efekcie przeprowadzonych badań empirycznych zweryfikowano i udoskonalono.

Miejsce

Warszawa, Polska

Wydawca

Wydawnictwo Akademii Sztuki Wojennej

Wydawca z listy Ministerstwa

Akademia Sztuki Wojennej

Data opublikowania

2024

Liczba stron

498

ISBN

978-83-8263-560-7

Słowa kluczowe
PL
  • Budowanie wizerunku pracodawcy
  • Polska
  • Pracodawcy
  • Wojsko
Egzemplarz obowiązkowy

tak

Uwagi

Publikacja wydana ze środków finansowych przeznaczonych na utrzymanie i rozwój potencjału badawczego Akademii Sztuki Wojennej, przyznanych przez Ministra Obrony Narodowej. Publikacja jest rozpowszechniana zgodnie z licencją Creative Commons – Uznanie Autorstwa (CC BY 4.0) pod warunkiem, że oryginalna praca jest prawidłowo cytowana.

Autorskie prawa majątkowe dla instytucji

Akademia Sztuki Wojennej

Typ licencji

CC BY (uznanie autorstwa)

Pełny tekst książki

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny

Całkowita wartość punktowa monografii

80

Całkowita wartość punktowa monografii (nauki humanistyczne, społeczne i teologiczne)

120