Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Book

Download file Download BibTeX

Title

Atrakcyjność Wojska Polskiego jako pracodawcy. Znaczenie employer brandingu w kreowaniu marki pracodawcy

Authors

[ 1 ] Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] employee

Scientific discipline (Law 2.0)

[6.6] Management and quality studies

Year of publication

2024

Book type

scientific monograph

Publication language

polish

Abstract

PL Monografia poświęcona jest zagadnieniu atrakcyjności Wojska Polskiego jako pracodawcy – instytucji publicznej, której stan bezpieczeństwa kadrowego ma szczególne znaczenie dla społeczeństwa i państwa. Głównym celem prowadzonych badań, których wyniki zawarto w pracy, była identyfikacja czynników atrakcyjności Wojska Polskiego jako pracodawcy. Celem ukazania złożoności i wieloaspektowości zagadnienia atrakcyjności pracodawcy, w publikacji rozważaniom poddano zagadnienie wizerunku i brandingu, co pozwoliło na płynne przejście do koncepcji employer brandingu instytucji publicznej oraz przedstawienia etapów i rodzajów employer brandingu instytucji publicznej. Ukazanie rozwoju koncepcji i wskazanie na związek employer brandingu z atrakcyjnością organizacji jako pracodawcy, pozwoliło na płynne przejście do zobrazowania złożoności badań nad atrakcyjnością pracodawców, w tym czynnikami atrakcyjności i metodami pomiaru tej zmiennej (wykorzystywanymi w badaniach skalami). W efekcie podjętych badań teoretycznych w publikacji przedstawiono modelowe ujęcie czynników i wymiarów trakcyjności wojska jako pracodawcy, stanowiące rozszerzenie modelu employer brandingu instytucji, który w efekcie przeprowadzonych badań empirycznych zweryfikowano i udoskonalono.

Place

Warszawa, Polska

Publisher name

Wydawnictwo Akademii Sztuki Wojennej

Publisher name from the Ministry list

Akademia Sztuki Wojennej

Date of publication

2024

Number of pages

498

ISBN

978-83-8263-560-7

Keywords
PL
  • Budowanie wizerunku pracodawcy
  • Polska
  • Pracodawcy
  • Wojsko
Obligatory copy

yes

Comments

Publikacja wydana ze środków finansowych przeznaczonych na utrzymanie i rozwój potencjału badawczego Akademii Sztuki Wojennej, przyznanych przez Ministra Obrony Narodowej. Publikacja jest rozpowszechniana zgodnie z licencją Creative Commons – Uznanie Autorstwa (CC BY 4.0) pod warunkiem, że oryginalna praca jest prawidłowo cytowana.

Copyrights to the institution

Akademia Sztuki Wojennej

License type

CC BY (attribution alone)

Full text of book

Download file

Access level to full text

public

Total point value of monograph

80

Total point value of monograph (humanities, social sciences and theology)

120