W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

The use of marketing research methods for evaluation of the capabilities of the Armed Forces of the Republic of Poland. Animalization test

Autorzy

[ 1 ] Instytut Zarządzania, Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2019

Opublikowano w

Scientific Journal of the Military University of Land Forces

Rocznik: 2019 | Tom: t. 194 | Numer: nr 4

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • Defence capability
  • Defence capability of a State
  • Marketing research
  • Qualitative research
  • State defensive potential
  • Armed Forces
  • Poland
PL
  • Badania jakościowe
  • Badania marketingowe
  • Obronność państwa
  • Potencjał obronny państwa
  • Zdolność obronna
  • Siły zbrojne
  • Polska
Streszczenie

EN The article presents the possibilities of using the animalization test included in the marketing research methods (more broadly qualitative research) to carry out analyzes of the defense capabilities and the potential of threats. Information obtained by the application of this method is an illustrative assessment of potentials and can be used to verify quantitative data presenting the defense capabilities of the Republic of Poland.

Data udostępnienia online

16.12.2019

Strony (od-do)

779 - 790

DOI

10.5604/01.3001.0013.6472

URL

https://zeszyty-naukowe.awl.edu.pl/resources/html/article/details?id=195949

Typ licencji

CC BY (uznanie autorstwa)

Tryb otwartego dostępu

otwarte czasopismo

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

20

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

20