W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Książka

Pobierz BibTeX

Tytuł

Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw zbrojeniowych : analiza przypadków

Redaktorzy

[ 1 ] Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ 2 ] Biuro Współpracy Zagranicznej. Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2022

Typ książki

redakcja monografii naukowej

Język publikacji

polski

Streszczenie

PL Często stawianym pytaniem w aspekcie funkcjonowania przedsiębiorstw zbrojeniowych jest problem konkurencyjności. Czy przedsiębiorstwa te, podejmując decyzje strategiczne, maja kierować się maksymalizacja zysku? Czy raczej przyświecać im powinien interes narodowy oraz zapewnienie ciągłości realizacji zadań przez siły zbrojne lub inne formacje mundurowe uzależnione od dostaw sprzętu i uzbrojenia wojskowego (SpW)? (ze wstępu)

Miejsce

Warszawa, Polska

Wydawca

Wydawnictwo Akademii Sztuki Wojennej

Wydawca z listy Ministerstwa

Akademia Sztuki Wojennej

Data opublikowania

2022

Liczba stron

381

ISBN

978-83-8263-338-2

URL

https://ksiegarnia.akademia.mil.pl/produkt/konkurencyjnosc-polskich-przedsiebiorstw-zbrojeniowych-analiza-przypadkow/

Słowa kluczowe
PL
  • Bezpieczeństwo narodowe
  • Ekonomia
  • Gospodarka
  • Innowacyjność
  • Konkurencyjność
  • Modernizacja
  • Polityka
  • Polska
  • Przemysł zbrojeniowy
  • Przedsiębiorstwo
  • System obrony państwa
  • Zarządzanie
  • Zysk
EN
  • Arms industry
  • Defence capability of a State
  • Economy
  • Innovativeness
  • Management
  • Modernization
  • National security
  • Organization
  • Poland
Egzemplarz obowiązkowy

tak

Uwagi

Oznaczono jako tom 12. Tom 1. pt.: Przemysł zbrojeniowy w systemie obronnym państwa. ISBN 978-83-7523-620-0 – całość Bibliografia, netografia na stronach 362-374.

Rozdziały
Wprowadzenie (s. 13-15)
Zarządzanie projektami jako czynnik wpływający na konkurencyjność przedsiębiorstwa na przykładzie Wojskowych Zakładów Łączności Nr 1 SA (s. 231-293)
Autorskie prawa majątkowe dla instytucji

Akademia Sztuki Wojennej

Całkowita wartość punktowa monografii

80

Całkowita wartość punktowa monografii (nauki humanistyczne, społeczne i teologiczne)

120

Całkowita wartość punktowa redakcji

20

Całkowita wartość punktowa redakcji (nauki humanistyczne, społeczne i teologiczne)

40