Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Book

Download BibTeX

Title

Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw zbrojeniowych : analiza przypadków

Editors

[ 1 ] Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ 2 ] Biuro Współpracy Zagranicznej. Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] employee

Scientific discipline (Law 2.0)

[6.6] Management and quality studies

Year of publication

2022

Book type

editing of scientific monograph

Publication language

polish

Abstract

PL Często stawianym pytaniem w aspekcie funkcjonowania przedsiębiorstw zbrojeniowych jest problem konkurencyjności. Czy przedsiębiorstwa te, podejmując decyzje strategiczne, maja kierować się maksymalizacja zysku? Czy raczej przyświecać im powinien interes narodowy oraz zapewnienie ciągłości realizacji zadań przez siły zbrojne lub inne formacje mundurowe uzależnione od dostaw sprzętu i uzbrojenia wojskowego (SpW)? (ze wstępu)

Place

Warszawa, Polska

Publisher name

Wydawnictwo Akademii Sztuki Wojennej

Publisher name from the Ministry list

Akademia Sztuki Wojennej

Date of publication

2022

Number of pages

381

ISBN

978-83-8263-338-2

URL

https://ksiegarnia.akademia.mil.pl/produkt/konkurencyjnosc-polskich-przedsiebiorstw-zbrojeniowych-analiza-przypadkow/

Keywords
PL
  • Bezpieczeństwo narodowe
  • Ekonomia
  • Gospodarka
  • Innowacyjność
  • Konkurencyjność
  • Modernizacja
  • Polityka
  • Polska
  • Przemysł zbrojeniowy
  • Przedsiębiorstwo
  • System obrony państwa
  • Zarządzanie
  • Zysk
EN
  • Arms industry
  • Defence capability of a State
  • Economy
  • Innovativeness
  • Management
  • Modernization
  • National security
  • Organization
  • Poland
Obligatory copy

yes

Comments

Oznaczono jako tom 12. Tom 1. pt.: Przemysł zbrojeniowy w systemie obronnym państwa. ISBN 978-83-7523-620-0 – całość Bibliografia, netografia na stronach 362-374.

Chapters
Wprowadzenie (p. 13-15)
Zarządzanie projektami jako czynnik wpływający na konkurencyjność przedsiębiorstwa na przykładzie Wojskowych Zakładów Łączności Nr 1 SA (p. 231-293)
Copyrights to the institution

Akademia Sztuki Wojennej

Total point value of monograph

80

Total point value of monograph (humanities, social sciences and theology)

120

Total point value for editor

20

Total point value for editor (humanities, social sciences and theology)

40