W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

Informacja i edukacja w czasach pandemii

Autorzy

[ 1 ] Wydział Wojskowy, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.3] Nauki o bezpieczeństwie

Wariant tytułu

EN Information And Education In Times Of Pandemic

Rok publikacji

2022

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • COVID-19
  • Edukacja
  • Informacja
  • Kompetencje dydaktyczne
  • Kompetencje medialne
  • Kompetencje zawodowe
  • Multimedia
  • Nauczyciele
  • Pandemia
  • Platforma internetowa
  • Praca zdalna
Streszczenie

PL Rozdział zawiera charakterystykę multimediów, aplikacji i platform internetowych, jakie można zastosować w edukacji zdalnej, a nawet kursów realizowanych zdalnie w celu zdobywania wiedzy i doskonalenia umiejętności. Autor przedstawił obszary kompetencyjne nauczycieli oraz wskazał i scharakteryzował te, które mają największe znaczenie w nauczaniu zdalnym. Należą do nich: kompetencje dydaktyczno-metodyczne, kompetencje konieczne, kompetencje realizacyjne, kompetencje prakseologiczne, kompetencje informatyczne, kompetencje systemowe, kompetencje komunikacyjne, kompetencje kreatywno-krytyczne, kompetencje informacyjno-medialne. Uwagę czytelnika kieruje na predyspozycje i cechy pożądane w zawodzie nauczycielskim oraz podkreśla wagę autonomii, która warunkuje transgresyjność w edukacji. Przypomina również charakterystykę kompetencji kluczowych w procesie uczenia się przez całe życie, a zwłaszcza identyfikuje kompetencje kluczowe najbardziej wpływające na wzrost efektywności procesu edukacyjnego realizowanego na odległość.

Data udostępnienia online

09.02.2023

Strony (od-do)

147 - 174

Uwagi

Bibliografia, netografia na stronach 172-174. Streszczenie angielskie na stronie 148.

Książka

Konteksty teoretyczne i praktyczne informacji w organizacji

Punktacja Ministerstwa / rozdział

20

Punktacja Ministerstwa / rozdział (nauki humanistyczne, społeczne i teologiczne)

20