Kultura organizacyjna i jej przekształcenia z uwagi na pracę zdalną w czasie pandemii
[ 1 ] Wydział Wojskowy, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik
2022
artykuł naukowy
polski
- COVID-19
- Kultura organizacyjna
- Organizacje
- Praca zdalna
- Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
PL Artykuł przedstawia problematykę zmian w kulturze organizacyjnej w czasie realizacji pracy w trybie zdalnym. Od momentu ogłoszenia epidemii COVID-19, znacząco wzrosła liczba pracowników pracujących poza miejscem pracy, najczęściej w domu. W artykule scharakteryzowano czym jest kultura organizacyjna, na czym polega praca zdalna oraz jak wpływa ona na zmiany w kulturze organizacji. Zwrócono uwagę na wyzwania, jakie stoją przed pracodawcami i pracownikami w czasie pandemii w odniesieniu do zdalnego trybu realizacji obowiązków.
EN The article presents the issues of changes in organizational culture during remote work. Since the announcement of the COVID-19 epidemic, the number of employees working outside the workplace, most often at home, has increased significantly. The article describes what organizational culture is, what remote work is and how it affects changes in the organizational culture. Attention was drawn to the challenges faced by employers and employees during the pandemic with regard to the remote mode of performance of duties.
26.01.2023
103 - 115
Bibliografia, netografia na stronach 114-115.
CC BY (uznanie autorstwa)
witryna wydawcy
ostateczna wersja opublikowana
26.01.2023 (Data domniemana)
w momencie opublikowania
20