Miejsce innowacji w Polskiej Grupie Zbrojeniowej S.A.
[ 1 ] Instytut Zarządzania Lotnictwem Cywilnym, Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] employee
EN A place of innovation in the Polish Armaments Group
2021
chapter in monograph
polish
PL Zmieniające się ekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania jednostki gospodarczej coraz częściej wymuszają na kierownictwie wprowadzenie innowacji, które są jednym z czynników wyznaczających oraz determinujących pozycję na rynku. Polski przemysł zbrojeniowy z uwagi na specyfikę stanowi taką gałąź przemysłu, w której innowacje są koniecznością bez względu na oczekiwania odbiorców oraz poglądy decydentów. Celem publikacji jest przedstawienie miejsca innowacji w Polskiej Grupie Zbrojeniowej S.A. Artykuł w swojej treści zawiera kolejno: definicję i istotę innowacji ze wskazaniem na innowacje w przemyśle zbrojeniowym, przedstawienie rzeczywistej sytuacji rynkowej po przeprowadzeniu analizy modelu biznesowego PGZ S.A. wraz ze wskazaniem jego mocnych i słabych stron. W ostatniej części opracowania przedstawiono wnioski i opinię z wywiadu eksperckiego przeprowadzonego w pierwszym kwartale 2020 roku z grupą menedżerów, których zapytano m.in. o stan innowacyjności oraz oto, co jest rozumiane pod pojęciem innowacji w ramach grupy PGZ S.A.
12.04.2022
76 - 97
Bibliografia, netografia na stronach 96-97. Streszczenie angielskie.
Akademia Sztuki Wojennej
other
20
20