Jakość kształcenia w uczelni wojskowej : szanse i dylematy
[ 1 ] Instytut Wsparcia i Zabezpieczenia Działań, Wydział Wojskowy, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] employee
2019
scientific article
polish | english
- Absolwenci
- Akademia Sztuki Wojennej
- Kształcenie
- Uczelniany System Doskonalenia Jakości Kształcenia
PL Głównym przesłaniem tej publikacji było dokonanie identyfikacji uwarunkowań (szans i dylematów) towarzyszących doskonaleniu jakości kształcenia w Akademii Sztuki Wojennej. Dostrzeżono wagę różnorodnych uwarunkowań jakości kształcenia w Akademii – uczelni cywilno-wojskowej nadzorowanej przez Ministra Obrony Narodowej. Uwypuklono losy zawodowe absolwentów Akademii, ocenę warunków realizacji procesu kształcenia przez prowadzących zajęcia (nauczycieli akademickich), a także wnioski i rekomendacje służące zapewnianiu jakości kształcenia. Eliminacja negatywnych i wspieranie pozytywnych uwarunkowań doskonalenia jakości kształcenia w Akademii powinna uwzględniać wnioski i rekomendacje wskazane w końcowej części artykułu.
EN The main aim of the paper is the identification of conditions (chances and dilemmas) accompanying (determining) improvement of the education quality in War Studies University. The author indicates the importance of a variety of conditions for the quality of education in the University – a civil-military university supervised by Minister of National Defense. The following issues have been emphasized: a career path of the University graduates, evaluation of teaching process conditions by instructors (academic teachers) as well as conclusions and recommendations for ensuring the quality of education. Eliminating negative conditions and supporting positive ones to improve the quality of education at the University should involve conclusions and recommendations formulated in the final part of the paper.
10.06.2019
93 - 104
Akademia Sztuki Wojennej
CC BY-NC-ND (attribution - noncommercial - no derivatives)
publisher's website
final published version
at the time of publication
20
40