W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

The impact of the intermodal terminal operation strategy on container train loading duration

Autorzy

[ 1 ] Politechnika Warszawska | [ 2 ] Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2024

Opublikowano w

Transport Problems

Rocznik: 2024 | Tom: Vol. 19 | Numer: Iss. 2

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • Intermodal terminal
  • Train loading
  • Simulation model
  • FlexSim
  • Process parameter
Streszczenie

EN The aim of the article was to study the impact of various real-life factors determining the container train loading process duration. Various strategies of the crane operation were considered. Among the factors influencing the train loading duration, railcar hitching pin configuration, container weight, railcar capacity, and arrangement of containers in the storage yard were considered. The FlexSim simulation model of the container terminal was developed, covering the storage yard and the railway track. The analysis shows that the number of containers collected directly from the storage yard has the greatest impact on the train loading duration.

Strony (od-do)

163 - 176

DOI

10.20858/tp.2023.19.2.13

URL

http://transportproblems.polsl.pl/pl/Archiwum/2024/zeszyt2/2024t19z2_13.pdf

Typ licencji

CC BY (uznanie autorstwa)

Tryb otwartego dostępu

otwarte czasopismo

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Data udostępnienia

16.06.2024

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

100

Impact Factor

0,5 [Lista 2023]