W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Marketing Techniques As A Threat To Cybersecurity

Autorzy

[ 1 ] Wydział Prawa i Administracji, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.7] Nauki prawne

Wariant tytułu

PL Techniki marketingowe jako zagrożenie dla cyberbezpieczeństwa

Rok publikacji

2022

Opublikowano w

Cybersecurity and Law

Rocznik: 2022 | Numer: nr 1(7)

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
PL
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Internet
  • Konkurencja
  • Marketing cyfrowy
  • Reklama
EN
  • Advertisement
  • Competition
  • Cybersecurity
  • Digital marketing
  • Internet
Streszczenie

EN The Internet is a suitable place to display a product or service, however, the ways in which an advertising massage exerts influence on its audience differ from yhe ones the advertisers reliedon in traditional media. The speed of communication , the availability of information sources and e-administration are significant social benefits that come with the growth of technology. However, there are justified concerns about the consequences of the operation of the Internet. Today, the Internet is not a new phenomen, but the use of it leads to a growing number of new consequences. The continous development of the medium has resulted in the significant commercialisation of the web. The active expansion of mass media, visible especially in continually expanding advertising and marketing offers, including mobile devices, requires a fresh look at regulations in the area of advertising.

PL Internet jest odpowiednim miejscem na wyeksponowanie produktu czy usługi, ale sposoby oddziaływania przekazu reklamowego na jego odbiorców różnią się od tych, które stosował reklamodawca w tradycyjnych mediach. Szybkość komunikacji, dostępność źródeł informacji czy e-administracja stanowią istotną korzyść społeczną rozwoju technologii. Pojawiają się jednak uzasadnione obawy o skutki funkcjonowania sieci. Obecnie Internet nie stanowi już zjawiska nowego, wciąż jednak pojawiają się nowe konsekwencje działania w sieci. Ciągły rozwój tego medium doprowadził do komercjalizacji sieci. Aktywna ekspansja technik przekazu, widoczna zwłaszcza w powiększającej się ofercie reklamowej i marketingowej, także w ramach urządzeń mobilnych, wymaga nowego spojrzenia na regulacje związane z reklamą.

Data udostępnienia online

02.07.2022

Strony (od-do)

37 - 50

URL

http://www.cybersecurityandlaw.com/Marketing-techniques-as-a-threat-to-cybersecurity,151811,0,2.html

Uwagi

Bibliografia na stronie 50. Streszczenie polskie i angielskie.

Autorskie prawa majątkowe dla instytucji

Akademia Sztuki Wojennej

Typ licencji

CC BY (uznanie autorstwa)

Tryb otwartego dostępu

otwarte czasopismo

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

70