W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

Audyt zdolności do realizacji cyberedukacji w Akademii Sztuki Wojennej na potrzeby kształcenia w systemie bezpieczeństwa narodowego RP

Autorzy

[ 1 ] Wydział Bezpieczeństwa Narodowego, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.3] Nauki o bezpieczeństwie

Rok publikacji

2022

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • Akademia Sztuki Wojennej
  • Administracja publiczna
  • Badania naukowe
  • Bezpieczeństwo narodowe
  • Bezpieczeństwo teleinformatyczne
  • Cyberprzestrzeń
  • Edukacja
  • Kompetencje kluczowe
  • Kompetencje medialne
  • Kształcenie
  • Polska
  • Rzeczywistość wirtualna
  • Społeczeństwo informacyjne
  • Zagrożenie niemilitarne
EN
  • Cybersecurity
  • Cyberspace
  • Digital competences
  • Education
  • Key competences
  • Media competences
  • Information society
  • National security
  • Nonmilitary threat
  • Poland
  • Public administration
  • War Studies University
Streszczenie

PL Jednym ze współczesnych wyzwań państwa w aspekcie bezpieczeństwa narodowego RP jest zapewnienie skutecznego zapobiegania i zwalczania zagrożeń w cyberprzestrzeni. Odpowiedzią w tym obszarze jest bez wątpienia rozwijanie kompetencji, wiedzy oraz świadomości zagrożeń i wyzwań wśród kadr administracji publicznej oraz społeczeństwa. Działanie to może zostać zapewnione poprzez osiągnięcie zdolności do realizacji cyberedukacji. Autor w tym rozdziale na przykładzie Akademii Sztuki Wojennej przeprowadził audyt zdolności do realizacji cyberedukacji na potrzeby kształcenia w systemie bezpieczeństwa narodowego RP. W świetle przeprowadzonych badań potwierdzono, że utworzenie CyberAkademii RON w ASzWoj jest właściwym i koniecznym rozwiązaniem do zapewnienia realizacji kształcenia w obszarze cyberbezpieczeństwa na potrzeby RON oraz administracji publicznej. Audyt zdolności do realizacji cyberedukacji powinien uwzględniać trzy zasadnicze obszary, które wzajemnie się przenikają, czyli organizacyjny, techniczny i personalny. Zapewnienie określonych uwarunkowań w tych trzech obszarach pozwoli na osiągnięcie zdolności do realizacji cyberedukacji.

Strony (od-do)

227 - 248

URL

https://ksiegarnia.akademia.mil.pl/produkt/organizacja-systemu-rozpoznania-zagrozen-panstwa-zarzadzanie-wiedza-w-podsystemie-militarnym-panstwa/

Książka

Organizacja systemu rozpoznania zagrożeń państwa : zarządzanie wiedzą w podsystemie militarnym państwa

Punktacja Ministerstwa / rozdział

20

Punktacja Ministerstwa / rozdział (nauki humanistyczne, społeczne i teologiczne)

20