Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Chapter

Download BibTeX

Title

Audyt zdolności do realizacji cyberedukacji w Akademii Sztuki Wojennej na potrzeby kształcenia w systemie bezpieczeństwa narodowego RP

Authors

[ 1 ] Wydział Bezpieczeństwa Narodowego, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] employee

Scientific discipline (Law 2.0)

[6.3] Security studies

Year of publication

2022

Chapter type

chapter in monograph

Publication language

polish

Keywords
PL
  • Akademia Sztuki Wojennej
  • Administracja publiczna
  • Badania naukowe
  • Bezpieczeństwo narodowe
  • Bezpieczeństwo teleinformatyczne
  • Cyberprzestrzeń
  • Edukacja
  • Kompetencje kluczowe
  • Kompetencje medialne
  • Kształcenie
  • Polska
  • Rzeczywistość wirtualna
  • Społeczeństwo informacyjne
  • Zagrożenie niemilitarne
EN
  • Cybersecurity
  • Cyberspace
  • Digital competences
  • Education
  • Key competences
  • Media competences
  • Information society
  • National security
  • Nonmilitary threat
  • Poland
  • Public administration
  • War Studies University
Abstract

PL Jednym ze współczesnych wyzwań państwa w aspekcie bezpieczeństwa narodowego RP jest zapewnienie skutecznego zapobiegania i zwalczania zagrożeń w cyberprzestrzeni. Odpowiedzią w tym obszarze jest bez wątpienia rozwijanie kompetencji, wiedzy oraz świadomości zagrożeń i wyzwań wśród kadr administracji publicznej oraz społeczeństwa. Działanie to może zostać zapewnione poprzez osiągnięcie zdolności do realizacji cyberedukacji. Autor w tym rozdziale na przykładzie Akademii Sztuki Wojennej przeprowadził audyt zdolności do realizacji cyberedukacji na potrzeby kształcenia w systemie bezpieczeństwa narodowego RP. W świetle przeprowadzonych badań potwierdzono, że utworzenie CyberAkademii RON w ASzWoj jest właściwym i koniecznym rozwiązaniem do zapewnienia realizacji kształcenia w obszarze cyberbezpieczeństwa na potrzeby RON oraz administracji publicznej. Audyt zdolności do realizacji cyberedukacji powinien uwzględniać trzy zasadnicze obszary, które wzajemnie się przenikają, czyli organizacyjny, techniczny i personalny. Zapewnienie określonych uwarunkowań w tych trzech obszarach pozwoli na osiągnięcie zdolności do realizacji cyberedukacji.

Pages (from - to)

227 - 248

URL

https://ksiegarnia.akademia.mil.pl/produkt/organizacja-systemu-rozpoznania-zagrozen-panstwa-zarzadzanie-wiedza-w-podsystemie-militarnym-panstwa/

Book

Organizacja systemu rozpoznania zagrożeń państwa : zarządzanie wiedzą w podsystemie militarnym państwa

Ministry points / chapter

20

Ministry points / chapter (humanities, social sciences and theology)

20