W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

The value of the product as an essence in market activity. Example from passenger aviation

Autorzy

[ 1 ] Instytut Zarządzania Lotnictwem Cywilnym, Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.9] Pedagogika

Rok publikacji

2019

Opublikowano w

Zeszyty Naukowe Akademii Sztuki Wojennej

Rocznik: 2019 | Tom: t. 116 | Numer: nr 3

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
PL
  • Marketing
  • Samoloty pasażerskie
  • Transport pasażerski
  • Transport powietrzny
  • Usługi
Streszczenie

EN In the article, on the example of a civil passenger plane used in transport air services, the essence of the value of a marketing product in market activity was presented. In order to answer the question regarding the assessment of the value of a passenger plane, as a marketing product, by two parties - carriers and producers - the method of comparative analysis of available source data on basic technical and operational parameters of the selected civilian passenger aircraft models manufactured and delivered to the aviation market by the corporation Boeing.

Data udostępnienia online

03.06.2020

Strony (od-do)

46 - 61

Opis fizyczny

Tabele

DOI

10.5604/01.3001.0014.1682

URL

https://znaszwoj.publisherspanel.com/resources/html/article/details?id=204535

Uwagi

Bibliografia na str. 60-61

Typ licencji

inne

Tryb otwartego dostępu

otwarte repozytorium

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Data udostępnienia

03.06.2020

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

5

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

5