Walka informacyjna a public relations
[ 1 ] Wydział Bezpieczeństwa Narodowego, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik
2017
artykuł naukowy
polski
- Gospodarka
- Konkurencja
- Public relations
- Walka informacyjna
- Wojsko
PL Istotą public relations jest współpraca oraz dwustronna, rzetelna, uczciwa komunikacja. W public relations nie definiuje się przeciwnika. PR nie jest narzędziem walki i nie może być w żaden sposób wykorzystywany do niej. Jeżeli zespół ds. public relations określi jedną z grup docelowych, będących odbiorcą komunikacji jako przeciwnika, przestaje wówczas zajmować się public relations, a rozpoczyna walkę informacyjną.
EN The partner cooperation and bilateral reliable, honest communication is an essence of public relations. Public relations does not define the enemy, it is not a fighting tool and cannot be used for fighting by any means. In case PR team defined one of the target groups of its communication activity as an enemy it would not be public relations any more – it would be a start of an information warfare.
2017 (Data domniemana)
137 - 146
CC BY-NC (uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne)
otwarte czasopismo
ostateczna wersja opublikowana
10
10