W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz plik Pobierz BibTeX

Tytuł

Sprawozdanie z badań "Polskie dzieci i młodzież w Irlandii - doświadczenia i projekty życiowe - badanie pilotażowe nt. tożsamości społecznej"

Autorzy

[ 1 ] Wydział Bezpieczeństwa Narodowego, Akademia Sztuki Wojennej | [ 2 ] Uniwersytet Warszawski | [ 3 ] Staropolska Szkoła Wyższa w Kielcach | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.3] Nauki o bezpieczeństwie

Wariant tytułu

EN Research Report: Polish Children and Youth in Ireland, their Experiences and Life Plans – Ilona Urych, Cezary Smuniewski, Karolina Kochańczyk-Bonińska, Jarosław Płachecki

Rok publikacji

2023

Opublikowano w

The Irish Polish Society Yearbook

Rocznik: 2023 | Tom: vol. X

Typ artykułu

sprawozdanie

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
PL
  • Badania naukowe
  • Badania ilościowe
  • Badania jakościowe
  • Badania pilotażowe
  • Dzieci
  • Irlandia
  • Polska
  • Młodzież
  • Naród
  • Patriotyzm
  • Tożsamość narodowa
  • Tożsamość społeczna
EN
  • Ireland
  • National identity
  • Patriotism
  • Poland
  • Qualitative research
  • Quantitative research
  • Youth
Streszczenie

EN Przedstawiony poniżej tekst ma charakter raportu z badań nt.„Polskie dzieci i młodzież w Irlandii – doświadczenia i projekty życiowe – badanie pilotażowe nt. tożsamości społecznej” przeprowadzonego przez Interdyscyplinarne Centrum Badawcze Uniwersytetu Warszawskiego „Tożsamość – Dialog – Bezpieczeństwo” w 2022 roku. Badania przeprowadzono na zlecenie Ogniska Polskiego CLG, z siedzibą w Dublinie i dzięki finansowaniu Ambasady RP w Dublinie. W badaniach wzięli uczniowie z 13 szkół weekendowych szkół polonijnych.

Data udostępnienia online

14.08.2024

Strony (od-do)

167 - 173

DOI

10.5281/zenodo.13318955

URL

https://zenodo.org/records/13318955

Typ licencji

CC BY (uznanie autorstwa)

Tryb otwartego dostępu

otwarte repozytorium

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Data udostępnienia

08.2024

Pełny tekst artykułu

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny