W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

Interdyscyplinarność współczesnego marketingu w świecie nowych technologii

Autorzy

[ 1 ] Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Wariant tytułu

EN Interdisciplinarity of Contemporary Marketing in the Age of New Technologies

Rok publikacji

2025

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • Badania marketingowe
  • Konkurencja
  • Konsumenci
  • Marketing
  • Przedsiębiorstwo
  • Rozwój technologii
  • Satysfakcja (psychologia)
  • Satysfakcja konsumentów
  • Sprzedaż
  • Wartość marki
  • Zakupy
Streszczenie

PL Skuteczny marketing w przedsiębiorstwie to gwarancja jego sukcesu na rynku, gwarancja rozwoju współczesnej organizacji. Należy jednak podkreślić, że w warunkach narastającej konkurencji i wyzwań związanych z kryzysem gospodarczym katalog czynników, które przyczyniają się do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstwa uległ znacznemu rozszerzeniu - nie wystarczy już tylko stosowanie metod i zasad stricte marketingowych. Wynika to z tego, że klasyczne działania marketingowe zostały znacznie rozszerzone i zmodyfikowane, przyczyniając się tym samym do interdyscyplinarności współczesnego marketingu.

Data udostępnienia online

22.09.2025

Strony (od-do)

120 - 139

Uwagi

Bibliografia, netografia na stronach 138-139.

Książka

Zarządzanie i zapewnienie bezpieczeństwa we współczesnych organizacjach

Punktacja Ministerstwa / rozdział

20

Punktacja Ministerstwa / rozdział (nauki humanistyczne, społeczne i teologiczne)

20