Interdyscyplinarność współczesnego marketingu w świecie nowych technologii
[ 1 ] Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] employee
EN Interdisciplinarity of Contemporary Marketing in the Age of New Technologies
2025
chapter in monograph
polish
- Badania marketingowe
- Konkurencja
- Konsumenci
- Marketing
- Przedsiębiorstwo
- Rozwój technologii
- Satysfakcja (psychologia)
- Satysfakcja konsumentów
- Sprzedaż
- Wartość marki
- Zakupy
PL Skuteczny marketing w przedsiębiorstwie to gwarancja jego sukcesu na rynku, gwarancja rozwoju współczesnej organizacji. Należy jednak podkreślić, że w warunkach narastającej konkurencji i wyzwań związanych z kryzysem gospodarczym katalog czynników, które przyczyniają się do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstwa uległ znacznemu rozszerzeniu - nie wystarczy już tylko stosowanie metod i zasad stricte marketingowych. Wynika to z tego, że klasyczne działania marketingowe zostały znacznie rozszerzone i zmodyfikowane, przyczyniając się tym samym do interdyscyplinarności współczesnego marketingu.
22.09.2025
120 - 139
Bibliografia, netografia na stronach 138-139.
20
20