Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Chapter

Download BibTeX

Title

Interdyscyplinarność współczesnego marketingu w świecie nowych technologii

Authors

[ 1 ] Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] employee

Scientific discipline (Law 2.0)

[6.6] Management and quality studies

Title variant

EN Interdisciplinarity of Contemporary Marketing in the Age of New Technologies

Year of publication

2025

Chapter type

chapter in monograph

Publication language

polish

Keywords
PL
  • Badania marketingowe
  • Konkurencja
  • Konsumenci
  • Marketing
  • Przedsiębiorstwo
  • Rozwój technologii
  • Satysfakcja (psychologia)
  • Satysfakcja konsumentów
  • Sprzedaż
  • Wartość marki
  • Zakupy
Abstract

PL Skuteczny marketing w przedsiębiorstwie to gwarancja jego sukcesu na rynku, gwarancja rozwoju współczesnej organizacji. Należy jednak podkreślić, że w warunkach narastającej konkurencji i wyzwań związanych z kryzysem gospodarczym katalog czynników, które przyczyniają się do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstwa uległ znacznemu rozszerzeniu - nie wystarczy już tylko stosowanie metod i zasad stricte marketingowych. Wynika to z tego, że klasyczne działania marketingowe zostały znacznie rozszerzone i zmodyfikowane, przyczyniając się tym samym do interdyscyplinarności współczesnego marketingu.

Date of online publication

22.09.2025

Pages (from - to)

120 - 139

Comments

Bibliografia, netografia na stronach 138-139.

Book

Zarządzanie i zapewnienie bezpieczeństwa we współczesnych organizacjach

Ministry points / chapter

20

Ministry points / chapter (humanities, social sciences and theology)

20