W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

Zarządzanie zasobami ludzkimi w aspekcie zapewniania bezpieczeństwa obsługi naziemnej w porcie lotniczym

Autorzy

[ 1 ] Instytut Zarządzania Lotnictwem Cywilnym, Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[2.7] Inżynieria lądowa i transport

Rok publikacji

2022

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • Bezpieczeństwo
  • Linie lotnicze
  • Lotniska
  • Obsługa klienta
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
EN
  • Airlines
  • Airports
  • Clienting
  • Human resources
  • Safety
Streszczenie

PL Podmioty świadczące usługi obsługi naziemnej na rzecz linii lotniczych mierzą się z wieloma wyzwaniami w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Ich występowaniu sprzyjają dynamika środowiska biznesowego branży lotniczej, specyfika warunków świadczenia pracy oraz inne trendy obserwowalne w każdej branży na rynku pracy. Zidentyfikowanie potrzeb w zakresie zatrudniania pracowników podmiotów świadczących usługi obsługi naziemnej pozwala wdrażać dedykowane i skuteczne metody, techniki oraz narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi. Punktem wyjścia do rozważań były wnioski z analizy treści raportu IATA Aviation Ground Handling Report 2019 – Attracting, developing and retaining talent. Za cel podjętych badań przyjęto przybliżenie wybranych problemów w obszarze pozyskania, utrzymania i szkolenia pracowników agentów handlingowych oraz zasygnalizowanie strategii ich rozwiązywania dla zapewnienia bezpieczeństwa realizacji obsługi naziemnej w porcie lotniczym.

Data udostępnienia online

09.09.2022

Strony (od-do)

243 - 251

Uwagi

Bibliografia, netografia na stronie 251.

Książka

Technika i bezpieczeństwo w lotnictwie

Punktacja Ministerstwa / rozdział

20