Wiedza o bezpieczeństwie w procesie dydaktycznym : kontynuacja i rozwój myśli pedagogicznej
[ 1 ] Instytut Podstaw Bezpieczeństwa, Wydział Bezpieczeństwa Narodowego, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik
2020
monografia naukowa
polski
PL Zaprezentowana w monografii refleksja nad procesami nauczania i wychowania oraz ich teraźniejszymi uwarunkowaniami z perspektywy bezpieczeństwa stała się przyczynkiem do stworzenia nowego, interesującego pola eksploracji, łączącego dwie dyscypliny naukowe w ramach dziedziny nauk społecznych, a mianowicie nauk o bezpieczeństwie z pedagogiką. Autorki pokładają nadzieję, że przygotowane studium spotka się z zainteresowaniem odbiorców – teoretyków i praktyków nauk o bezpieczeństwie i pedagogiki, przedstawicieli środowiska naukowego i wojskowego, a także zachęci Czytelników do refleksji nad wyzwaniami związanymi z procesem edukacji na rzecz bezpieczeństwa w XXI wieku.
Warszawa, Polska
Akademia Sztuki Wojennej
2020
182
9788375237450
- Dewey John (1859-1952)
- Dydaktyka
- Edukacja dla bezpieczeństwa
- Herbart Johann Friedrich (1776-1841)
- Polska
- Metody nauczania
- Nauczanie
- Nauczyciele
- Pedagogika
- Szkoły wojskowe
- Uczniowie
- Wiedza
- Wychowanie
- Dewey John (1859-1952)
- Education for safety
- Herbart Johann Friedrich (1776-1841)
- Knowledge
- Military school
- Poland
- Students
- Teachers
tak
Bibliografia, netografia na stronach 159-168. Indeksy. Wstęp i spis treści także w języku angielskim.
Akademia Sztuki Wojennej
80
120