W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

How to Motivate Students? The Four Dimensional Instructional Design Approach in a Non-core Blended Learning Course

Autorzy

[ 1 ] Instytut Zarządzania, Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ 2 ] Instytut Podstaw Bezpieczeństwa, Wydział Bezpieczeństwa Narodowego, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.3] Nauki o bezpieczeństwie

Rok publikacji

2020

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej / referat

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
PL
  • Bezpieczeństwo
  • Blended-learning
  • Motywacja
  • Uczniowie
EN
  • Blended-learning
  • Instructional design
  • Motivation
  • Security
Data udostępnienia online

2020

Strony (od-do)

782 - 794

URL

https://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-030-52575-0_64

Książka

Cross Reality and Data Science in Engineering. REV 2020. Advances in Intelligent Systems and Computing

Zaprezentowany na

Proceedings of the 17th International Conference on Remote Engineering and Virtual Instrumentation, 26-28.02.2020, Athens, United States

Punktacja Ministerstwa / rozdział

20

Punktacja Ministerstwa / rozdział (nauki humanistyczne, społeczne i teologiczne)

20