Awatar: wczoraj fantazją, dzisiaj rzeczywistością, jutro – nowym narzędziem współczesnego marketingu
[ 1 ] Instytut Zarządzania, Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ 2 ] Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] employee | [ S ] student
EN Avatar: yesterday a fantasy, today a reality, tomorrow – a new tool of contemporary marketing
2021
chapter in monograph
polish
- Badania naukowe
- Informatyzacja
- Innowacje
- Jakość usług
- Klient
- Komunikacja
- Komunikacja marketingowa
- Marketing
- Nowe technologie
- Organizacja
- Przedsiębiorstwo
- Rzeczywistość wirtualna
- Samorząd terytorialny
- Sztuczna inteligencja
- Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
- Usługi elektroniczne
- Zarządzanie
- Artificial intelligence
- Communication
- Digital technogies
- Innovation
- Management
- Marketing
- New technologies
- Organization
- Technology
- Virtual reality
PL Publikacja pt. Awatar: wczoraj fantazją, dzisiaj rzeczywistością, jutro – nowym narzędziem współczesnego marketingu ma charakter empiryczny – rozważania zamieszczone w opracowaniu dotyczą przede wszystkim analiz wyników badań własnych. Główną przesłanka motywująca do przygotowania publikacji była chęć zaprezentowania innowacyjnego rozwiązania awatar, traktowanego jako nowoczesne narzędzie interakcji i komunikacji pomiędzy instytucją (tu: JST) a klientem (tu: petentem). Celem artykułu jest wskazanie innowacyjnych rozwiązań, które są już stosowane w praktyce. Dodatkowo zaprezentowano zarówno metodologię prowadzenia badań (analiza literatury, wywiady, ankiety), jak i wskazano na możliwości wykorzystania ich wyników w narzędziu awatar. W artykule zawarto kilka wniosków i rekomendacji końcowych, dotyczących między innymi możliwości zastosowania, po fazie testów, urządzenia awatar do komunikacji marketingowej zarówno w JST, jak i przedsiębiorstwach oraz innych organizacjach.
EN The publication entitled Avatar: yesterday is a fantasy, today is reality, tomorrow – the new tool of contemporary marketing is empirical – the considerations included in the study mainly concern the analysis of the results of own research. The main motivation for the preparation of the publication was the willingness to present an innovative avatar solution, treated as a modern tool for interaction and communication between the institution (here: JST) and the client (here: the applicant). The aim of the article is to indicate innovative solutions that are already used in practice. Additionally, the research methodology (literature analysis, interviews, questionnaires) was presented, as well as the possibilities of using their results in the avatar tool. The article contains several conclusions and final recommendations, concerning, inter alia, the possibility of using the avatar device for marketing communication both in local government units and in enterprises and other organizations after the testing phase. Keywords: customer service, marketing communication, avatar, digitization, artificial intelligence
2021
22 - 33
Bibliografia na stronie 32.
other
publisher's website
2021
20
20