Władcy zasięgów : O influencerach z perspektywy nauk o bezpieczeństwie
[ 1 ] Wydział Bezpieczeństwa Narodowego, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik
2024
artykuł
polski
- Etyka
- Internet
- Manipulacja (psychologia)
- Media społecznościowe
- Nauki o bezpieczeństwie
- Rzeczywistość wirtualna
- Wartości (filozofia)
- Ethics
- Internet
- Manipulation
- Security science
- Social media
- Virtual reality
PL Autentyczność, zaangażowanie, zaufanie – to filary, na których influencerzy budują swoją obecność w mediach społecznościowych, przyciągając rzesze lojalnych odbiorców. Dzięki bliskim relacjom z fanami i umiejętności budowania więzi, influencerzy zdobywają wiarygodność, która przekłada się na ich wpływ na decyzje konsumenckie i kształtowanie postaw młodych ludzi. Jednak w świecie, gdzie granica między autentycznością a komercją coraz bardziej się zaciera, nasuwa się pytanie: w jakim stopniu ich wpływ pozostaje autentyczny, a kiedy staje się narzędziem manipulacji?
1 - 3
Projekt SecurEdu (Media akademickie SecurEdu: Popularyzacja badań i nauki z zakresu bezpieczeństwa narodowego i międzynarodowego) jest współfinansowany przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz współorganizowany ze Stowarzyszeniem Grom. Zadanie publiczne współfinansowane ze środków otrzymanych w 2024 r. od Ministra Nauki w ramach konkursu „Organizowanie i animowanie działań na rzecz środowiska akademickiego”.
SecurEdu
2024 (Data domniemana)
2024 (Data domniemana)
inne
SecurEdu
ostateczna wersja opublikowana
2024 (Data domniemana)
w momencie opublikowania