Jakość komunikacji strategicznej i rozpoznawalność instytucji wsparcia innowacyjności wśród polskich przedsiębiorców
[ 1 ] Wydział Bezpieczeństwa Narodowego, Akademia Sztuki Wojennej | [ 2 ] Sieć Badawcza Łukasiewicz - ITECH Instytut Innowacji i Technologii | [ 3 ] Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu | [ 4 ] Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie | [ P ] pracownik
EN The quality of strategic communication and the recognition of innovation support institutions among Polish entrepreneurs
2024
artykuł naukowy
polski
- Innowacje
- Komunikacja strategiczna
- Prace badawczo-rozwojowe
- Przedsiębiorcy
- Technologia
PL Artykuł analizuje jakość komunikacji strategicznej wśród polskich menedżerów w kontekście prac badawczo-rozwojowych oraz rozpoznawalność i odbiór instytucji wspierających innowacje i technologie w Polsce. W badaniu uwzględniono źródła informacji medialnej wykorzystywane przez przedsiębiorców do komunikacji strategicznej. Celem artykułu jest zbadanie, jakie informacje i źródła są kluczowe dla polskich menedżerów w procesie zarządzania oraz jak postrzegane są instytucje B+R wspierające rozwój przedsiębiorstw. W badaniu zarysowano obraz obecności państwowych instytucji B+R w komunikacji strategicznej polskich przedsiębiorstw.
36 - 52
Ilustracje. Bibliografia, netografia na stronach 50-52. Streszczenie w języku angielskim. JEL: D83, O31, I23, Z13
40