Processing may take a few seconds...

Article


Title

Komunikacja portów lotniczych na Facebooku w sytuacji kryzysu pandemii COVID-19 na przykładzie działalności Lotniska Chopina w Warszawie

Authors

[ 1 ] Instytut Zarządzania Lotnictwem Cywilnym, Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] employee

Scientific discipline (Law 2.0)

[2.6] Civil engineering and transport

Year of publication

2022

Published in

Nowoczesne Systemy Zarządzania

Journal year: 2022 | Journal volume: vol. 17 | Journal number: nr 1

Article type

scientific article

Publication language

polish

Keywords
PL
  • Port Lotniczy im. Fryderyka Chopina
  • COVID-19
  • Facebook
  • Komunikacja marketingowa
  • Marketing
  • Media społecznościowe
  • Pandemia
  • Porty lotnicze
Abstract

PL Przyjęto, iż port lotniczy jest podmiotem gospodarczym, który w warunkach silnej konkurencji musi aktywnie wykorzystywać dostępne narzędzia marketingowe dla osiągania celów rynkowych i dostosowywać je do zróżnicowanych potrzeb i preferencji klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Z uwagi na bogatą paletę możliwości serwis społecznościowy Facebook został wskazany jako popularne i skuteczne narzędzie marketingowe. Dokonana została ocena aktywności portów lotniczych w przedmiotowym serwisie w postaci zaprezentowania wyników analizy porównawczej danych z bieżącej działalności z danymi z 2014 roku. Wskazano ogólną klasyfikację celów publikacji treści przez porty lotnicze za pośrednictwem stron firmowych na Facebooku. Na przykładzie Lotniska Chopina w Warszawie zdefiniowano sposób prowadzenia komunikacji z aktualnymi i potencjalnymi klientami w serwisie Facebook w sytuacji IV fali pandemii COVID-19. Procedura badawcza została przeprowadzona w sytuacji wprowadzenia ograniczeń w czasie jej realizacji, co zdeterminowało potrzebę dookreślenia dalszych kierunków badań dla zapewnienia szerszej perspektywy oceny i większej wiarygodności osiągniętych rezultatów badawczych.

Date of online publication

28.03.2022

URL

https://nsz.wat.edu.pl/Komunikacja-portow-lotniczych-na-Facebooku-w-sytuacji-kryzysu-pandemii-COVID-19-na,147988,0,1.html

Comments

Uzupełnić stronice (brak artykułu w PDF) i eksportować do PBN.

Points of MNiSW / journal

20.0

Publication indexed in

BazEkon | BazTech | Index Copernicus