W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Issues of brand capital loss risk analysis

Autorzy

[ 1 ] Instytut Zarządzania Lotnictwem Cywilnym, Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2020

Opublikowano w

Humanities and Social Sciences

Rocznik: 2020 | Tom: vol. XXV | Numer: nr 27 (2/2020)

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
PL
  • Kapitał
  • Klient
  • Konsumpcja (ekonomia)
  • Marka (ekonomia)
  • Procesy Markowa
  • Ryzyko
  • Zarządzanie produktem
Streszczenie

EN The article describes issues accompanying the analysis of the risk of brand capital loss resulting from risk assessment and the specificity of the subject of assessment. It was proposed to adopt a definition of risk as a feature of a situation in which it is possible to quantify threats. The research focused on considerations regarding possible approaches for a measurable indicator for the assessment of the level of risk based on conditions of relative market balance and lack of global threats to the industry of a given brand. The article proposed to modify the customer life-time value indicator to estimate the expected value of the customer's loss, as one of the indicators of brand capital loss. An example was provided showing the possibility of using a simplified customer decision model based on Markov processes to estimate changes in the probability of losing a customer over time.

Strony (od-do)

109 - 121

DOI

10.7862/rz.2020.hss.20

URL

https://hss.prz.edu.pl/hss/article/view/25

Uwagi

Bibliografia na stronach 120-121.

Typ licencji

CC BY-NC-ND (uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne - bez utworów zależnych)

Tryb otwartego dostępu

witryna wydawcy

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

20

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

70