Przetwarzanie może potrwać kilka sekund...

Artykuł

Czy na pewno chcesz wykonać tę akcję?

Tytuł

Market Management in Market Activity

Autorzy

[ 1 ] Instytut Zarządzania Lotnictwem Cywilnym, Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[5.9] Pedagogika

Rok publikacji

2019

Opublikowano w

Zeszyty Naukowe Akademii Sztuki Wojennej

Rocznik: 2019 | Tom: t. 114 | Numer: nr 1

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
PL
  • Gospodarka
  • Marketing
  • Zarządzanie
EN
  • Management
  • Marketing
  • Market
Streszczenie

EN The article points to the social aspects of marketing in the market activity of business entities. It results in the processual character of management in the exchange of products (values) between two sides of the market (demand and supply), which consists of two market groups (two groups of people). It is these groups of people that are the subject of management, including those involved in the implementation of its basic functions, necessary for the implementation of the objectives of market activity. This subjective character of management was presented in selected economic entities.

Data udostępnienia online

17.11.2019

Strony (od-do)

37 - 52

URL

http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.baztech-96005f50-2c02-4e06-94e3-783bb6e79c71

Uwagi

Bibliografia na stronie 52.

Autorskie prawa majątkowe dla instytucji

Akademia Sztuki Wojennej

Tryb otwartego dostępu

otwarte repozytorium

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Punktacja MNiSW / czasopismo

5,0

Publikacja indeksowana w

BazTech