W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Cztery wymiary uczenia się w projektowaniu scenariusza kursu e-learningowego

Autorzy

[ 1 ] Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.3] Nauki o bezpieczeństwie

Wariant tytułu

EN Four dimensions of learning in designing an e-learning course scenario

Rok publikacji

2016

Opublikowano w

Zeszyty Naukowe Akademii Obrony Narodowej

Rocznik: 2016 | Numer: nr 4 (105)

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • E-learning
  • Zastosowanie internetu w edukacji
Streszczenie

PL W artykule przedstawiono propozycję koncepcji projektowania scenariusza kursu e-learningowego, której podstawą jest analiza aktywności edukacyjnych na czterech płaszczyznach: poznawczej, emocjonalnej, społecznej oraz psychomotorycznej. Podstawę koncepcji stanowią wymienione przez K. Illerisa trzy wymiary uczenia się, które ze względu na specyfikę wykonywania zadań za pomocą narzędzi technologii komunikacyjno-informacyjnych zostały uzupełnione o wymiar związany z psychomotoryką. Przedstawione podejście jest uniwersalne – umożliwia harmonijne i przemyślane zaplanowanie elementów e-kursu na różnych aplikacjach i urządzeniach, a tym samym skuteczniejsze oddziaływanie na osobę uczącą się.

EN The article proposes a concept for e-course scenario design, which takes into account three dimensions of learning mentioned by K. Illeris: cognitive, emotional and social one. The author notes that due to the nature of the activity in cyberspace, the process of designing virtual resources should include an additional, fourth dimension - psychomotor. In her view, the adaptation of a modified concept of Illeris will help to optimise the process of analysis and design of educational activities, especially in the face of challenges that will arise in the nearest future.

Strony (od-do)

39 - 52

URL

http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.baztech-64826a12-2e9f-43bf-9a7d-215916d6a599?q=bwmeta1.element.baztech-1478513b-c214-4840-a37f-ece663158d15;2&qt=CHILDREN-STATELESS

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

8

Publikacja indeksowana w

BazTech