W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Czasopismo

Tytuł

Marketing i Rynek

Redaktorzy

[ 1 ] Akademia Nauk Stosowanych w Łomży

Dyscypliny naukowe (Ustawa 2.0)

6.1 Ekonomia i finanse
6.4 Nauki o komunikacji społecznej i mediach
6.6 Nauki o zarządzaniu i jakości
6.8 Nauki socjologiczne

Unikatowy identyfikator czasopisma

497940

Dziedziny

PL Zarządzanie i marketing

ISSN

1231-7853

Częstotliwość

miesięcznik

URL

https://www.pwe.com.pl/czasopisma/marketing-i-rynek/o-czasopismie/informacje-ogolne

Uwagi

Czasopismo ukazuje się od 1994 r. Marketing i Rynek jest skierowany głównie do osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem, a więc pracowników naukowych wyższych uczelni, szefów dużych i małych przedsiębiorstw, szefów i pracowników działów marketingu, pracowników agencji reklamowych i badania rynku itp., a także do studentów marketingu w wyższych uczelniach różnych typów - do wszystkich, którzy chcą na bieżąco śledzić najnowsze trendy w marketingu polskim i światowym. Czytelnik znajdzie w nim wszystko, co jest związane z marketingiem - zarówno teorią, jak i praktyką marketingową.Czasopismo znajduje się w następujących bazach danych: ERIH PLUS (https://dbh.nsd.uib.no/publiseringskanaler/erihplus/) CEJSH (http://cejsh.icm.edu.pl/), BazEkon (https://bazybg.uek.krakow.pl/bazekon/), PBN (https://pbn.nauka.gov.pl/journals/#/home), Index Copernicus - ICI Journals Master List (https://www.indexcopernicus.com/index.php/pl/parametryzacja-menu/journals-master-list) Biblioteka Nauki (bibliotekanauki.pl)

Aktualna punktacja

40

Roczniki

  • Rocznik Punktacja Ministerstwa Impact Factor
  • 2024 40 ---