W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Książka

Pobierz BibTeX

Tytuł

Jakość rynkowej usługi transportowej w dobie zagrożeń i niebezpieczeństw współczesnego świata : ocena z perspektywy użytkowników

Autorzy

[ 1 ] Wydział Zarządzania i Dowodzenia, Akademia Sztuki Wojennej | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2023

Typ książki

monografia naukowa

Język publikacji

polski

Streszczenie

PL Niezależnie od miejsca czy czasu, w którym się znajdujemy, każdy nabywca rynkowej usługi transportowej zakłada, że wydane pieniądze związane z zakupem danej usługi przyniosą oczekiwane zadowolenie. Spośród wielu determinant, które wpływają na satysfakcję klienta w sferze transportu, można wskazać czas podróży, komfort, udogodnienia, sprawną obsługę klienta, atrakcyjność ceny usługi, bezpieczeństwo. Istnieje powszechna opinia, że usługi transportu lotniczego i morskiego uznawane są za najbezpieczniejszą formę transportu. Perspektywa oceny jego użytkowników w tej kwestii mogła się diametralnie zmienić po pojawieniu się pandemii COVID-19 oraz agresji Rosji na Ukrainę w lutym 2022 r. Aspekt ten zainteresował grupę naukowców z różnych centrów naukowych w Polsce, którzy chcieli przekonać się m.in., jaka jest aktualna opinia pasażerów na temat destynacji podróży, czynników, które gwarantują jakość rynkowej usługi transportowej i jego bezpieczeństwa, oraz który środek transportu mógłby być preferowany przez podróżnych w obecnej sytuacji międzynarodowej. Niniejsza publikacja ma charakter monografii wieloautorskiej i dotyczy zagadnień z zakresu usług, w tym szczególności usług transportu morskiego i lotniczego, jakości oraz bezpieczeństwa. Powyższe obszary tematyczne Autorzy zaprezentowali w innym ujęciu niż dotychczas: pojawienie się nowych zagrożeń, jak również kryzys wywołany przez pandemię COVID-19 oraz tragiczna wojna na wschodzie Europy przyczyniły się do wypełnienia luki naukowej w zakresie prowadzonych badań. Pierwszą część pracy oparto na kwerendzie literatury, druga zaś dotyczyła badań przeprowadzonych wśród respondentów pokolenia Y, studentów ośrodków naukowych z Warszawy, Szczecina, Zielonej Góry i Gorzowa Wielkopolskiego.

Miejsce

Zielona Góra, Polska

Wydawca

Oficyna Wydawnicza UZ

Data udostępnienia online

10.05.2023

Liczba stron

124

ISBN

9788378424963

Słowa kluczowe
PL
  • Agresja rosyjska na Ukrainę (2022)
  • COVID-19
  • Bezpieczeństwo komunikacyjne
  • Jakość
  • Konsumenci
  • Obsługa klienta
  • Pasażerowie
  • Satysfakcja konsumentów
  • Transport pasażerski
  • Transport morski
  • Transport powietrzny
Całkowita wartość punktowa monografii

20

Całkowita wartość punktowa monografii (nauki humanistyczne, społeczne i teologiczne)

20